FAQ Internet

Du kan for det meste finde svar på dine spørgsmål lige her på siden.

Måske er svaret du søger lige her?

Mit internet er langsomt
Prøv at ændre forbindelsen på din router / dit WiFi fra 2,4 Gh til 5,0 Gh.
Mit internet virker ikke
Tjek først om din router er koblet til strøm og tændt. Tjek derefter at internetkablet sidder korrekt i routeren og stikket i væggen.
Hvordan bestiller jeg internet?
Internetforbindelse bestilles direkte i lejligheden, ved at tilslutte din router eller computer til internetstikket og gå ind på mit.bnaa.dk
Hvordan ændrer jeg min hastighed?
Du kan opgradere din internethastighed hurtigt og nemt på Mine Sider.
Er der internet i stikkene, når jeg flytter ind på et kollegie?
Det er nemt og hurtigt at aktivere internettet på dit kollegie, det gør du ved at gå ind på mit.bnaa.dk.
Hvordan måler jeg min internethastighed?
Vi anbefaler, at du bruger Bolignet-Aarhus SPEEDTEST til at teste din internethastighed med.
Hvad er hastighedsstyring?
Svaret er både teknisk og juridisk, og kræver derfor en nærmere forklaring.
Hvordan får jeg WiFi/Trådløst internet?
For at få WiFi / Trådløst internet skal du tilslutte din egen router i internetstikket fra Bolignet-Aarhus.
Hvordan forbedrer jeg mit WiFi/Trådløse internet?
Prøv at genstarte din router, ved at slukke for strømmen til den, vent 10 sekunder og tænd så for strømmen til routeren igen.
Hvilken router skal jeg vælge?
Vælg en router, der kan give dig den internethastighed, som du betaler for.
Sælger I trådløse routere?
Ja det gør vi. Tjek vores webshop og find alt fra trådløse routere, internetkabler, vejledninger m.m.
Kan jeg få support på min router?
Ja det kan du. Vi yder support på D-Link og TP-Link routere – og hjælper dig gerne med opsætningen, når den er købt hos Bolignet-Aarhus.
Hvordan ændrer jeg netværksnavn og kode på min Icotera router?
Det ændres via routernes hjemmeside også kaldet interface.
Hvordan ændrer jeg Wifi kanalen på min Icotera router?
Det ændres via routernes hjemmeside også kaldet interface.
Kan afdelingen få en trådløs løsning?
Ja det kan godt lade sig gøre at hele boligafdelingen får en samlet trådløs løsning.
Kan jeg få en fast IP-adresse?
Ja, det er muligt at tilkøbe en fast IP-adresse fra Bolignet-Aarhus.
Kan jeg få flere IP-adresser?
Som kunde hos Bolignet-Aarhus får du én IP-adresse stillet til rådighed, til at kunne gå på internettet.

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

TV

Generelle
spørgsmål

Telefoni

E-mail

Vejledninger &
hjælp til opsætning

Bolignet-Aarhus fmba
Elkjærvej 30-32 st | 8230 Åbyhøj
82 50 50 50 | cvr 26184355
support@bnaa.dk

Salgskontor:
Høje Taastrup Blvd. 53, 1.05
2630 Taastrup