FAQ Internet

Du kan for det meste finde svar på dine spørgsmål lige her på siden.

Måske er svaret du søger lige her?

Mit internet er langsomt
Når du bruger en router/WiFi findes der en 2,4 og en 5,0 Gh forbindelse, at skifte fra 2,4 til 5,0 kan godt have en betydning…
Mit internet virker ikke
Tjek at routeren er koblet til strøm og tændt, tjek derefter at internetkablet sidder rigtigt i.
Hvilken router skal jeg købe?
Når du skal købe en router, er det vigtigt, at du vælger en, der kan give dig den internethastighed, du har købt…
Tilbyder I trådløs router?
Vi sælger WiFi produkter, herunder trådløse routere og internetkabler…
Kan jeg få support på min router?
Ja vi kan hjælpe med Linksys og TP-Link routere…
Hvordan får jeg WiFi?
For at få WiFi skal du tilslutte din egen router til internetstikket fra Bolignet-Aarhus…
Hvordan forbedrer jeg mit WiFi?
Prøv at genstarte din router, ved at slukke for den, vent 10 sekunder og tænd så for den igen…
Kan afdelingen få en trådløs løsning?
Ja det kan godt lade sig gøre at hele boligafdelingen får en samlet løsning….
Hvad er hastighedsstyring?
Dette er en halv-teknisk forklaring på hastighedsstyring, vi som internetudbyder skal informere vores kunder om. Kontakt kundeservice, hvis du har brug for en nærmere forklaring…
Kan jeg få en fast IP-adresse?
Ja, det er muligt at tilkøbe en fast IP-adresse fra Bolignet-Aarhus…
Kan jeg få flere IP-adresser?
Som kunde hos Bolignet-Aarhus får du én IP-adresse stillet til rådighed, for at kunne gå på internettet…
Hvor måler jeg min internethastighed?
Vi anbefaler, at du bruger Bolignet-Aarhus SPEEDTEST til at teste…
Hvordan ændrer jeg min hastighed?
Du kan opgradere din internethastighed hurtigt og nemt på Mine Sider, ellers…
Er der liv i stikkene, når jeg flytter ind på kollegie?
Med lynhurtigt internet fra Bolignet-Aarhus har du internet med det samme…
Hvordan bestiller jeg internet?
Du kan bestille internet på mit.bnaa.dk – når du er tilsluttet direkte i internetstikket i din lejlighed. Mere specifikt…

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

TV

Generelle
spørgsmål

Telefoni

E-mail

Vejledninger &
hjælp til opsætning

Bolignet-Aarhus fmba
Elkjærvej 30-32 st | 8230 Åbyhøj
82 50 50 50 | cvr 26184355

Salgskontor:
Høje Taastrup Blvd. 53, 1.05
2630 Taastrup