Ring til Kundeservice

Har du spørgsmål eller undrer du dig over noget?
Vi hjælper dig

Ring på 82 50 50 50
alle hverdage fra 10 – 19.
Og lørdag fra 12 – 15.
Eller skriv til support@bnaa.dk

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

TV

Generelle
spørgsmål

Telefoni

E-mail

Vejledninger &
hjælp til opsætning

Der er generelt kort ventetid på telefonen, men..

Vil du hurtigt igennem på telefonen? Så se med herunder

Travlhed på 82 50 50 50

Her kan du se, hvor travlt der typisk er på 82 50 50 50 i løbet af en normal hverdag. Den korteste ventetid er selvfølgelig, når der er færrest opkald – dvs. i det grønne tidsrum. Du kan også e-maile os på support@bnaa.dk

Hjælpen er altid tæt på

Hvad anbefaler I af Anti-Virus?
Vi sælger F-Secure Anti-Virus pakkerne SAFE og TOTAL.
Hvordan bestiller jeg TV hos Bolignet-Aarhus?
Har din boligafdeling en TV-aftale med os, kan du bestille/ændre på…
Tilbyder I trådløs router?
Vi sælger WiFi produkter, herunder trådløse routere og internetkabler…
Hvor måler jeg min internethastighed?
Vi anbefaler, at du bruger Bolignet-Aarhus SPEEDTEST til at teste…
Hvordan bestiller jeg internet?
Du kan bestille internet på mit.bnaa.dk – når du er tilsluttet direkte i internetstikket i din lejlighed. Mere specifikt…
Hvordan betaler jeg?
Man kan betale sin regning via automastisk kortbetaling eller via e-mail betaling…
Jeg har glemt at betale min regning, hvad gør jeg?
Gå ind på Mine Sider og betal regningen. Mere specificeret skal du…
Mit internet er langsomt
Når du bruger en router/WiFi findes der en 2,4 og en 5,0 Gh forbindelse, at skifte fra 2,4 til 5,0 kan godt have en betydning…
Mit internet virker ikke
Tjek at routeren er koblet til strøm og tændt, tjek derefter at internetkablet sidder rigtigt i.
Jeg vil gerne være kunde, hvad gør jeg?
Skal du flytte ind i en bolig, hvor vi tilbyder internet, TV eller telefoni, kan du kontakte vores kundeservice for at høre mere. Du kan…

Send os gerne en e-mail

    Telefonnummer *
    Eventuelt kundenummer
    Hvordan vil du kontaktes?*
    Jeg træffes bedst hverdage*
    Hvad vil du gerne kontaktes om? *

    Bolignet-Aarhus fmba
    Elkjærvej 30-32 st | 8230 Åbyhøj
    82 50 50 50 | cvr 26184355

    Salgskontor:
    Høje Taastrup Blvd. 53, 1.05
    2630 Taastrup