Ring til Kundeservice på 82 50 50 50

Har du spørgsmål eller undrer du dig over noget?
Vi hjælper dig.

Åbningstider på 82 50 50 50:
Mandag – torsdag kl. 9 – 18
Fredag kl. 10 – 16
Lørdag kl. 10 – 13

Skriv til support@bnaa.dk
eller udfyld formularen her

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

Playmaker Streaming TV

Andre
spørgsmål

Telefoni

Kabel-TV

Vejledninger &
hjælp til opsætning

Der er generelt kort ventetid på telefonen.

… men måske kan du få svar herunder.

Hjælpen er altid tæt på

Hvordan betaler jeg regningen?
Regningen betales via automatisk kortbetaling eller via e-mail betaling
Mit internet er langsomt
Prøv at ændre forbindelsen på din router / dit WiFi fra 2,4 Gh til 5,0 Gh.
Mit internet virker ikke
Tjek først om din router er tændt og koblet til strøm. Tjek derefter at internetkablet sidder korrekt i routeren og internetstikket i væggen.
Hvordan bestiller jeg internet?
Bor du allerede på den adresse du ønsker internet på, kan du bestille internet ved at tilslutte din router eller computer til internetstikket og gå ind på bnaa.dk/bestil
Hvordan bestiller jeg TV fra Bolignet-Aarhus?
Har din boligafdeling en TV-aftale med os, kan du bestille/ændre på Mine Sider
Hvordan måler jeg min internethastighed?
Vi anbefaler, at du bruger Bolignet-Aarhus speedtest til at teste din internethastighed på din computer.
Sælger I trådløse routere?
Ja det gør vi. Tjek vores webshop og find trådløse routere, internetkabler, vejledninger m.m.
Hvad anbefaler I af Anti-Virus?
Vi sælger F-Secure Anti-Virus pakkerne SAFE og TOTAL…
Jeg har glemt at betale min regning, hvad gør jeg?
For at betale din regning skal du ind på Mine Sider. Mere specificeret skal du…
Jeg vil gerne være kunde, hvad gør jeg?
Skal du flytte ind i en bolig, hvor vi tilbyder internet, TV eller telefoni, kan du kontakte vores kundeservice for at høre mere…

Send os gerne en e-mail

    Hvordan vil du kontaktes?*

    Jeg træffes bedst hverdage *

    Hvad vil du gerne kontaktes om? *