Brug for hjælp?
Hjælp | Kabel TV
Du kan for det meste finde svar på dine spørgsmål lige her på siden.
Digitalt TV kan sendes i forskellige standarder, der alle kræver hver sin type modtager. Det digitale TV vi sender til din bolig, udsendes i DVB-C formatet. Man kan sige, at formatet er teknikken, der sørger for at signalet kan vises på dit TV. De fleste nyere TV har indbygget DVB-C tuner/modtager.
Se hele svaret >
Se hele svaret >
Kabel-TV-signalet vi udsender er i HD. For at kunne se TV, skal den indbyggede DVB-C-modtager eller din TV-boks understøtte formatet MPEG-4.
Se hele svaret >
Se hele svaret >
Tjek om antennekablet sidder korrekt i TV'et og antenneudtaget. Lav derefter en ny kanalsøgning - og se om det ændrer på noget.
Se hele svaret >
Se hele svaret >
Bolignet-Aarhus anbefaler, at man køber et antennekabel, der er YouSee ready og Stofa godkendte for at sikre, at kvaliteten er i top.
Se hele svaret >
Se hele svaret >
Har din boligafdeling en TV-aftale med os, kan du bestille/ændre TV-pakker på Mine Sider
Se hele svaret >
Se hele svaret >
Bolignet-Aarhus sender Kabel-TV-signalerne på netværks-ID 100. De fleste nyere TV finder ofte selv kanalerne, når man skriver netværks-ID 100, ellers skal der blot laves en automatisk kanalsøgning.
Se hele svaret >
Se hele svaret >
Der er ikke nogen bestemt grænse for, hvor nyt eller gammelt et TV må være. Dog er det vigtigt, at TV'et har en digital tuner, som understøtter formaterne DVB-C og MPEG-4 for at kunne vise alle kanalerne.
Se hele svaret >
Se hele svaret >
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på LG's hjemmeside eller kontakte LG's kundeservice.
Se hele svaret >
Se hele svaret >
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på Panasonics hjemmeside eller kontakte Panasonics kundeservice.
Se hele svaret >
Se hele svaret >
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på Philips hjemmeside eller kontakte Philips kundeservice.
Se hele svaret >
Se hele svaret >
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på Samsungs hjemmeside eller kontakte Samsungs kundeservice.
Se hele svaret >
Se hele svaret >
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på Sonys hjemmeside eller kontakte Sonys kundeservice.
Se hele svaret >
Se hele svaret >
Det kan vi desværre ikke hjælpe dig med. Du må spørge der, hvor du har købt produktet.
Se hele svaret >
Se hele svaret >
For at få TV hos Bolignet-Aarhus kræver det, at din afdelingsbestyrelse, boligafdeling eller kollegie er medlem af vores forening.
Se hele svaret >
Se hele svaret >
Vores supportere sidder klar til at hjælpe dig på