Kabel TV

Måske er svaret du søger lige her?

Brug for hjælp?

Hjælp | Kabel TV

Du kan for det meste finde svar på dine spørgsmål lige her på siden.

BoligNet-Aarhus Max med spørgsmål
Tjek om antennekablet sidder korrekt i TV'et og antenneudtaget. Lav derefter en ny kanalsøgning - og se om det ændrer på noget.

Se hele svaret >
Bolignet-Aarhus anbefaler, at man køber et antennekabel, der er YouSee ready og Stofa godkendte for at sikre, at kvaliteten er i top.

Se hele svaret >
Du kan ændre din Kabel-TV-pakke ved at logge på Mine Sider 

Se hele svaret >
Har din boligafdeling en TV-aftale med os, kan du bestille/ændre TV-pakker på Mine Sider 

Se hele svaret >
Bolignet-Aarhus sender Kabel-TV-signalerne på netværks-ID 100. De fleste nyere TV finder ofte selv kanalerne, når man skriver netværks-ID 100, ellers skal der blot laves en automatisk kanalsøgning.

Se hele svaret >
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på LG's hjemmeside eller kontakte LG's kundeservice.

Se hele svaret >
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på Panasonics hjemmeside eller kontakte Panasonics kundeservice.

Se hele svaret >
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på Philips hjemmeside eller kontakte Philips kundeservice.

Se hele svaret >
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på Samsungs hjemmeside eller kontakte Samsungs kundeservice.

Se hele svaret >
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på Sonys hjemmeside eller kontakte Sonys kundeservice.

Se hele svaret >
Ja, det kan du godt, og selve visningen koster ikke ekstra.

Se hele svaret >
Måske er dit TV ikke indstillet korrekt, eller ledningerne kan være ødelagte.

Se hele svaret >
Line Support Kundeservice Line Support Kundeservice
Kundeservice ikon

Vores supportere sidder klar til at hjælpe dig på