Brug for hjælp?
Hjælp | Kabel TV
Du kan for det meste finde svar på dine spørgsmål lige her på siden.

Tjek om antennekablet sidder korrekt i TV'et og antenneudtaget. Lav derefter en ny kanalsøgning - og se om det ændrer på noget.
Se hele svaret >
Se hele svaret >
Bolignet-Aarhus anbefaler, at man køber et antennekabel, der er YouSee ready og Stofa godkendte for at sikre, at kvaliteten er i top.
Se hele svaret >
Se hele svaret >
Har din boligafdeling en TV-aftale med os, kan du bestille/ændre TV-pakker på Mine Sider
Se hele svaret >
Se hele svaret >
Bolignet-Aarhus sender Kabel-TV-signalerne på netværks-ID 100. De fleste nyere TV finder ofte selv kanalerne, når man skriver netværks-ID 100, ellers skal der blot laves en automatisk kanalsøgning.
Se hele svaret >
Se hele svaret >
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på LG's hjemmeside eller kontakte LG's kundeservice.
Se hele svaret >
Se hele svaret >
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på Panasonics hjemmeside eller kontakte Panasonics kundeservice.
Se hele svaret >
Se hele svaret >
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på Philips hjemmeside eller kontakte Philips kundeservice.
Se hele svaret >
Se hele svaret >
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på Samsungs hjemmeside eller kontakte Samsungs kundeservice.
Se hele svaret >
Se hele svaret >
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på Sonys hjemmeside eller kontakte Sonys kundeservice.
Se hele svaret >
Se hele svaret >