Mit TV-signal virker ikke

Måske er dit TV ikke indstillet korrekt, eller ledningerne kan være ødelagte.

FAQ

Mit TV-signal virker ikke

Måske er dit TV ikke indstillet korrekt, eller ledningerne kan være ødelagte. Se vores vejledning her kanalsøgning.

Problemet kan også skyldes, at du ikke bruger de rigtige indstillinger, når du indlæser kanalerne.
Måden du indlæser kanalerne på, afhænger af dit tv. Hvis du laver en automatisk kanalsøgning, skal du bruge netværks-ID 100.
Hvis du ingen kanaler får ved det, skal du bruge et af disse parametre i indstillingerne til at lave en manuel kanalsøgning.

Frekvens:          306 MHz eller 306000 kHz
Symbol Rate:     6875 kilosymbol
QAM:                 64 QAM modulation

Det er vigtigt, at alle dine kabler er af god kvalitet, så er de over 2 år gamle eller er beskadiget, så yder de ikke nok beskyttelse mod stråling, og vi anbefaler derfor, at de bliver udskiftet.
Vi anbefaler at du bruger Yousee eller Stofa godkendte antennekabler - vi sælger også antennekabler på Bolignet-Aarhus Webshop.

Hvis du bruger en forstærker til signalet, kan den være skyld i fejlen. Tjek om forstærkeren er tændt og lyser.

Relaterede links

Hvordan indstiller jeg mit TV?
Hvad gør jeg , hvis jeg mangler nogle kanaler?
Hvor nyt skal mit TV være for at kunne modtage kanaler fra Bolignet-Aarhus?

Line Support Kundeservice Line Support Kundeservice
Kundeservice ikon

Vores supportere sidder klar til at hjælpe dig på