FAQ
Mit TV-signal virker ikke
Måske er dit TV ikke indstillet korrekt, eller kablerne kan være ødelagte.
Problemet kan også skyldes, at du ikke bruger de rigtige indstillinger, når du indlæser kanalerne.
Måden du indlæser kanalerne på, afhænger af dit TV. Hvis du laver en automatisk kanalsøgning, skal du bruge netværks-ID 100.
Ellers skal du bruge disse parametre i indstillingerne til at lave en manuel kanalsøgning:
Frekvens: 306 MHz eller 306000 kHz
Symbol Rate: 6875
Modulation: 64 QAM
Det er vigtigt, at alle dine kabler er af god kvalitet, så er de over 2 år gamle eller er beskadiget, så yder de ikke nok beskyttelse mod stråling, og vi anbefaler derfor, at de bliver udskiftet.
Vi anbefaler at du bruger Yousee eller Stofa godkendte antennekabler - vi sælger også antennekabler på shop.bnaa.dk.
Hvis du bruger en forstærker til signalet, kan den være skyld i fejlen. Tjek om forstærkeren er tændt og lyser.