Hjælp | Andre spørgsmål…

Du kan for det meste finde svar på dine spørgsmål lige her.

Måske er svaret du søger lige her?

Hvordan betaler jeg regningen?
Regningen betales via automatisk kortbetaling eller via e-mail betaling
Hvordan tilmelder jeg min regning til automatisk kortbetaling?
Du tilmelder din regning til automatisk kortbetaling ved at tilmelde dit betalingskort på Mine Sider på mit.bnaa.dk
Jeg har ikke NemID/MitID – hvad gør jeg med betaling?
Har du ikke NemID/MitID, kan du hver måned få tilsendt en regning enten på e-mail eller pr. brev med PostNord…
Sælger I trådløse routere?
Ja det gør vi. Tjek vores webshop og find alt fra trådløse routere, internetkabler, vejledninger m.m.
Skal du have en ny e-mailadresse?
Hvis du skal have en ny e-mailadresse, har vi lavet en vejledning der kan hjælpe dig…
Hvordan opretter jeg en ny e-mail adresse?
Der findes gratis muligheder for at oprettet en e-mail, og i den forbindelse er her nogle ting du som…
Hvor finder jeg priser?
Tryk herunder og find oversigter over Bolignet-Aarhus’ priser og gebyrer…
Hvordan opsiger jeg?
Ønsker du at opsige dine produkter hos, kan du gøre det her mit.bnaa.dk…
Hvordan er driftsikkerheden?
Vi har en dokumenteret sikker og stabil drift. Driften sikres ved…
Hvordan informerer Bolignet-Aarhus?
Bolignet-Aarhus informerer primært vores kunder via vores hjemmeside og i vores nyhedsbreve. Du kan…
Skal jeg selv opsige mit nuværende fastnet abonnement?
Når du skifter dit nuværende fastnet abonnement, til Bolignet-Aarhus kan vi opsige dit abonnement for dig, men…
Er det muligt at betale med Betalingsservice?
Med indførelse af ny betalingsmåde bl.a. automatisk kortbetaling i efteråret 2018, er det ikke længere muligt at betalt via Betalingsservice (PBS/BS).
Hvad anbefaler I af Anti-Virus?
Vi sælger F-Secure Anti-Virus pakkerne SAFE og TOTAL.
Hvordan installere jeg F-Secure Anti-Virus TOTAL
Det er nemt at installere F-Secure TOTAL. Du starter på my.f-secure.com.
Hvordan installerer fra F-Secure Anti-Virus SAFE
Det er nemt at installere F-Secure SAFE. Du starter på my.f-secure.com.
Kan jeg få en tekniker ud og hjælpe mig?
Ja, det kan du godt. Vær dog opmærksom på, at vores teknikere kun…
Hvordan betaler jeg?
Man kan betale sin regning via automatisk kortbetaling eller via e-mail betaling…
Jeg har glemt at betale min regning, hvad gør jeg?
Gå ind på Mine Sider og betal regningen. Mere specificeret skal du…
Jeg vil gerne være kunde, hvad gør jeg?
Skal du flytte ind i en bolig, hvor vi tilbyder internet, TV eller telefoni, kan du kontakte vores kundeservice for at høre mere. Du kan…

Vi sidder her for din skyld…

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

Playmaker Streaming TV

Andre
spørgsmål

Telefoni

Kabel-TV

Vejledninger &
hjælp til opsætning