Hjælp | Andre spørgsmål…

Du kan for det meste finde svar på dine spørgsmål lige her.

Måske er svaret du søger lige her?

Hvordan betaler jeg regningen?
Regningen betales via automatisk kortbetaling eller via e-mail betaling
Hvordan tilmelder jeg min regning til automatisk kortbetaling?
Du tilmelder din regning til automatisk kortbetaling ved at tilmelde dit betalingskort på Mine Sider
Jeg har ikke MitID – hvad gør jeg med betaling?
Har du ikke MitID, kan du hver måned få tilsendt en regning enten på e-mail eller pr. brev med PostNord…
Hvordan opretter jeg en ny e-mailadresse?
Der findes gratis muligheder for at oprette en e-mail, og i den forbindelse er her nogle ting du som…
Hvor finder jeg priser?
Tryk herunder og find en oversigt over Bolignet-Aarhus’ priser og gebyrer…
Hvordan opsiger jeg?
Ønsker du at opsige dine produkter hos os, kan du gøre det på Mine Sider…
Hvordan er driftsikkerheden?
Vi har en dokumenteret sikker og stabil drift. Driften sikres ved…
Hvordan informerer Bolignet-Aarhus?
Bolignet-Aarhus informerer primært kunderne via vores hjemmeside og i vores nyhedsbreve. Du kan…
Er det muligt at betale med Betalingsservice?
Med indførelse af ny betalingsmåde bl.a. automatisk kortbetaling i efteråret 2018, er det ikke længere muligt at betale via Betalingsservice (PBS/BS).
Hvad anbefaler I af Anti-Virus?
Vi sælger F-Secure Anti-Virus pakkerne SAFE og TOTAL…
Hvordan installerer jeg F-Secure Anti-Virus TOTAL
Det er nemt at installere F-Secure SAFE. Du starter på my.f-secure.com
Hvordan installerer jeg F-Secure Anti-Virus SAFE
Det er nemt at installere F-Secure SAFE. Du starter på my.f-secure.com.
Kan jeg få en tekniker ud og hjælpe mig?
Ja, det kan du godt. Vær dog opmærksom på, at vores teknikere kun…
Jeg har glemt at betale min regning, hvad gør jeg?
For at betale din regning skal du ind på Mine Sider. Mere specificeret skal du…
Jeg vil gerne være kunde, hvad gør jeg?
Skal du flytte ind i en bolig, hvor vi tilbyder internet, TV eller telefoni, kan du kontakte vores kundeservice for at høre mere…

Vi sidder her for din skyld…

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

Playmaker Streaming TV

Andre
spørgsmål

Telefoni

Kabel-TV

Vejledninger &
hjælp til opsætning