2. december 2021

Mit internet er langsomt

Hvis at skifte til en 5,0 Gh WiFi forbindelse ikke hjælper, så prøv da at teste din hastighed, ved at sætte internetstikket fra væggen direkte i computeren og teste det den vej igennem, da der kan være ret mange forstyrrelser på Wi-Fi forbindelsen, så at teste det igennem internet stik fra væggen giver det mest korrekte svar på hvilken hastighed der kommer ind
Du kan også have en router der ikke kan køre den hastighed som du har bestilt, så kan den kun spytte den Wi-Fi hastighed ud som den er lavet til.

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

TV

Generelle
spørgsmål

Telefoni

E-mail

Vejledninger &
hjælp til opsætning

Bolignet-Aarhus fmba
Elkjærvej 30-32 st | 8230 Åbyhøj
82 50 50 50 | cvr 26184355

Salgskontor:
Høje Taastrup Blvd. 53, 1.05
2630 Taastrup