Hjælp | Regninger

Du kan for det meste finde svar på dine spørgsmål lige her på siden.

Måske er svaret du søger lige her?

Min betaling er fejlet, hvordan betaler jeg den?
Hvis din betaling er fejlet på grund af manglende dækning eller du har fået et nyt kort, kan du betale regningen på Mine Sider.
Hvordan betaler jeg regningen?
Regningen betales via automatisk kortbetaling eller via e-mail med betalingslinje
Hvordan tilmelder jeg min regning til automatisk kortbetaling?
Du tilmelder din regning til automatisk kortbetaling ved at tilføje dit betalingskort på Mine Sider
Jeg har ikke MitID – hvad gør jeg med betalingen?
Har du ikke MitID, kan du hver måned få tilsendt en regning enten pr. e-mail eller brev med PostNord…
Er det muligt at betale med Betalingsservice?
Med indførelse af ny betalingsmåde bl.a. automatisk kortbetaling i efteråret 2018, er det ikke længere muligt at betale via Betalingsservice (PBS/BS).
Jeg har glemt at betale min regning, hvad gør jeg?
For at betale din regning skal du ind på Mine Sider. Mere specificeret skal du…

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

Playmaker Streaming TV

Andre
spørgsmål

Regninger

Kabel-TV

Vejledninger &
hjælp til opsætning