Jeg har ikke MitID – hvad gør jeg med betalingen?

Har du ikke MitID, kan du hver måned få tilsendt en regning enten pr. e-mail eller brev med PostNord...

FAQ

Jeg har ikke MitID – hvad gør jeg med betalingen?

Vælger du at få tilsendt regningen enten pr. e-mail eller brev med PostNord, skal den betales i din bank/netbank hver måned, da det ikke er muligt at betale via Betalingsservice (BS).

Vil du oprette en automatisk betaling i banken, kan du blot genbruge den samme betalingslinje (FI-kode) på regningen – hver måned.

Du kan også indbetale et større beløb på din konto hos os, fx svarende til flere måneders abonnement + regningsgebyr. Så sørger vi for at regningerne automatisk betales løbende - så længe, der er penge på din konto.

Regningsgebyr:

5 kr./md. for e-mail med betalingslinje.
59 kr./md. for brev med betalingslinje.

Kontakt kundeservice hvis du ønsker en regning pr. brev.

Line Support Kundeservice Line Support Kundeservice
Kundeservice ikon

Vores supportere sidder klar til at hjælpe dig på