Hjælp | Kabel-TV

Du kan for det meste finde svar på dine spørgsmål lige her.

Måske er svaret du søger lige her?

Mit TV-signal virker ikke
Måske er dit TV ikke indstillet korrekt, eller ledningerne kan være ødelagte.
Hvad gør jeg, hvis jeg mangler nogle kanaler?
Tjek om antennekablet sidder korrekt i TVet og antenneudtaget. Lav derefter en ny kanalsøgning – og se om det ændrer på noget
Hvordan indstiller jeg mit kabel-TV?
Bolignet-Aarhus sender kabel-TV signalerne på netværks-ID 100. De fleste nyere TV finder ofte selv kanalerne via det indtastede netværks-ID, hvorefter der blot skal laves en automatisk kanalsøgning.
Hvordan bestiller jeg TV hos Bolignet-Aarhus?
Har din boligafdeling en TV-aftale med os, kan du bestille/ændre på mit.bnaa.dk.
Hvordan ændrer jeg min TV-pakke?
Du kan ændre din kabel-TV- pakke ved at logge ind på mit.bnaa.dk.
Kan jeg som enkeltperson få TV fra jer?
For at få TV hos Bolignet-Aarhus kræver det, at din afdelingsbestyrelse, boligafdeling eller kollegie er medlem i vores forening.
Kan jeg se kabel-TV på flere fjernsyn samtidigt?
Ja, det kan du godt, og selve visningen koster ikke ekstra.
Hvilket antennekabel skal jeg købe?
Bolignet-Aarhus anbefaler, at man køber et antennekabel, der er YouSee ready og Stofa godkendte for at sikre at kvaliteten er i top.
Kan jeg få hjælp til at opsætning og indstilling kabel-TV/TV-boks hos jer?
Det kan vi desværre ikke hjælpe dig med. Du må spørge der, hvor du har købt produktet.
Hvor nyt skal mit TV være for at kunne modtage kabel-TV kanaler fra Bolignet-Aarhus?
Der er ikke nogen bestemt grænse for, hvor nyt eller gammel et TV kan være. Dog er det vigtigt, at fjernsynet har en digital tuner, som understøtter formaterne DVB-C og MPEG-4 for at kunne vise alle kanalerne.
Hvad er forskellen på MPEG4 og MPEG2?
Kabel-TV signalet vi udsender er i HD. For at kunne se TV skal den indbyggede DVB-C-modtager eller din TV-boks understøtte formatet MPEG-4.
Hvad er en DVB-C modtager?
Digitalt tv kan sendes i forskellige standarder, der alle kræver hver sin type modtager. Det digitale tv, vi sender til dit lejemål – udsendes i DVB-C formatet. Man kan sige, at formatet er teknikken, der sørger for at signalet kan vises på dit tv. De fleste nyere tv’er har indbygget DVB-C tuner/modtager.
Kanalsøgning på Panasonic TV
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på Panasonics hjemmeside eller kontakte Panasonics kundeservice.
Kanalsøgning på LG TV
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på LG’s hjemmeside eller kontakte LG’s kundeservice.
Kanalsøgning på Sony TV
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på Sonys hjemmeside eller kontakte Sonys kundeservice.
Kanalsøgning på Philips TV
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på Philips hjemmeside eller kontakte Philips kundeservice.
Kanalsøgning på Samsung TV
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på Samsungs hjemmeside eller kontakte Samsungs kundeservice.

Vi sidder her for din skyld…

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

Playmaker Streaming TV

Andre
spørgsmål

Telefoni

Kabel-TV

Vejledninger &
hjælp til opsætning