Mit internet virker ikke

Har du langsom internetforbindelse, eller mistet forbindelsen helt? Så er der nogle trin, du kan tage, som tit kan løse problemet.

  1. Tjek driftsstatus
    Undersøg om der er kendte problemer med internetforbindelsen i dit område på bnaa.dk/driftstatus. Hvis der er kendte problemer, kan dette være årsagen til dine problemer, og det kan være nødvendigt at vente, indtil problemet er løst.
  2. Genstart routeren
    Sluk routeren ved at tage strømmen fra den i cirka 30 sekunder, og tænd den derefter igen. Dette kan løse midlertidige problemer som overbelastning eller fejl i routerens system.
  3. Kontrollér kablerne
    Sikr dig at alle kabler er korrekt tilsluttet både i routeren og i eventuelle andre enheder, f.eks. fiberboks eller væggen. Kontroller også, om kablerne viser tegn på fysisk skade eller slid, og udskift dem om nødvendigt.
  4. Test med computer direkte på
    Hvis de foregående trin ikke løser problemet, kan du forsøge at tilslutte din computer direkte til internetforbindelsen ved hjælp af et Ethernet-kabel, der er forbundet direkte til fiberboksen eller væggen. Dette vil hjælpe med at isolere eventuelle problemer med routeren og kan give dig en bedre forståelse af, hvor problemet ligger

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

Playmaker Streaming TV

Andre
spørgsmål

Regninger

Kabel-TV

Vejledninger &
hjælp til opsætning