Mit internet virker ikke

Tjek først om din router er koblet til strøm og tændt. Tjek derefter at internetkablet sidder korrekt i routeren og stikket i væggen.

Hvis du har tjekket at routeren er tændt og koblet rigtigt til så prøv at genstarte routeren og se om det hjælper, hvis det ikke hjælper så prøv at tilslutte en computer direkte på internetstikket i væggen og test internettet den vej igennem, hvis det hjalp at slutte computeren til direkte er det din router der er noget galt med, men hvis dette heller ikke virker, så prøv gerne med et andet internetkabel eller kontakt os på telefonnummeret 82 50 50 50.

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

TV

Generelle
spørgsmål

Telefoni

E-mail

Vejledninger &
hjælp til opsætning

Bolignet-Aarhus fmba
Elkjærvej 30-32 st | 8230 Åbyhøj
82 50 50 50 | cvr 26184355
support@bnaa.dk

Salgskontor:
Høje Taastrup Blvd. 53, 1.05
2630 Taastrup