Tjek først om din router er tændt og koblet til strøm. Tjek derefter at internetkablet sidder korrekt i routeren og internetstikket i væggen.
Hvis du har tjekket, at routeren er tændt og tilsluttet rigtigt, så prøv at genstarte routeren. Hvis det ikke hjælper, kan du prøve at tilslutte en computer direkte på internetstikket i væggen og test internettet den vej igennem. Hvis det hjælper, skyldes problemet din router, men hvis det heller ikke virker, så prøv gerne med et andet internetkabel eller kontakt os på tlf. 82 50 50 50.
Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.
Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.
Du kan bl.a. få hjælp til:
Vi står klar med nyttige tips & tricks lige herunder
Bolignet-Aarhus fmba
Elkjærvej 30-32 st | 8230 Åbyhøj
82 50 50 50 | cvr 26184355
support@bnaa.dk
Kontor:
Høje Taastrup Blvd. 53, 1.05
2630 Taastrup