Hvordan betaler jeg regningen?

Regningen betales via automatisk kortbetaling eller via e-mail med betalingslinje.

Vi anbefaler at der betales via automatisk kortbetaling – helt uden gebyrer. Dette kræver MitID.

Automatisk kortbetaling (0 kr/regning)
Vi trækker for første abonnementsperiode, når du aktiverer forbindelsen på Mine Sider
Efterfølgende trækker vi for det løbende abonnement den sidste bankdag i hver måned.

E-mail med betalingslinje (5 kr/regning)
Den første abonnementsperiode skal betales og registreres i vores system inden abonnementet kan aktiveres på Mine Sider. Dette tager typisk 2-3 hverdage.
Efterfølgende sender vi en e-mail med betalingsinfo omkring den 20. i måneden, der typisk skal betales 2-3 bankdage før den 1. i hver måned.

OBS! Det er ikke muligt at tilmelde regninger fra Bolignet-Aarhus til Betalingsservice.

Hvis du ikke har MitID, kan du lave en fast overførsel via din bank – se mere her

Hvis du ønsker at få tilsendt en regning med posten, så kontakt venligst vores kundeservice på 82 50 50 50.

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:
  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

Playmaker Streaming TV

Andre
spørgsmål

Regninger

Kabel-TV

Vejledninger &
hjælp til opsætning

Ganske ofte venter hjælpen faktisk lige rundt om hjørnet:

Månedens top 3 spørgsmål