FAQ TV

Du kan for det meste finde svar på dine spørgsmål lige her.

Måske er svaret du søger lige her?

Hvordan indstiller jeg mit TV?
Bolignet-Aarhus sender tv-signalerne på netværks-ID 100. De fleste nyere TV finder ofte selv kanalerne via det indtastede netværks-ID, hvorefter du blot laver en automatisk kanalsøgning…
Hvordan sætter jeg mit IP-TV op?
For at sætte IP-TV op kræver det kun tre…
Kan jeg se TV på flere fjernsyn samtidigt?
Ja, det kan du godt, og selve visningen koster ikke ekstra…
Hvilket antennekabel skal jeg købe?
Bolignet-Aarhus anbefaler, at man køber et antennekabel, der er…
Hvad er forskellen på MPEG4 og MPEG2?
TV signalet vi udsender er i HD. For at kunne se TV skal den indbyggede DVB-C-modtager…
Hvad er en DVB-C modtager?
Det digitale tv, vi sender til dit lejemål – udsendes i DVB-C formatet. Man kan sige…
Hvad gør jeg, hvis jeg mangler nogle kanaler?
Tjek om antennekablet sidder korrekt i TV og antenneudtag
Kan jeg få hjælp til at opsætning og indstilling TV/TV-boks hos jer?
Desværre ikke. Du må spørge der, hvor du har købt produktet…
Hvad gør jeg, hvis mit TV ikke kan modtage digitale kanaler?
Er dit TV af ældre dato, kan du evt. købe en digital TV-boks hos din lokale TV-forhandler…
Hvordan ændrer jeg min TV-pakke?
Du kan skifte pakke ved at bestille på mit.bnaa.dk…
Hvordan bestiller jeg TV hos Bolignet-Aarhus?
Har din boligafdeling en TV-aftale med os, kan du bestille/ændre på…
Kan jeg som enkeltperson få TV fra jer?
For at få TV hos Bolignet-Aarhus kræver det, at din afdelingsbestyrelse, boligafdeling eller…
Mit IP-TV virker ikke
Hvis bruger en TV-boks, så prøv at genstartet boksen
Mit TV-signal virker ikke
Måske er dit TV ikke indstillet korrekt, eller ledningerne kan være ødelagte…

Vi sidder her for din skyld…

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

TV

Generelle
spørgsmål

Telefoni

E-mail

Vejledninger &
hjælp til opsætning

Bolignet-Aarhus fmba
Elkjærvej 30-32 st | 8230 Åbyhøj
82 50 50 50 | cvr 26184355

Salgskontor:
Høje Taastrup Blvd. 53, 1.05
2630 Taastrup