Kan jeg flytte min forbindelse til en anden adresse?
Kan jeg flytte min forbindelse til en anden adresse?
Ja, du kan flytte din internetforbindelse internt inden for den samme afdeling, hvor du bor, ved at kontakte kundeservice.
Hvis du derimod flytter til en anden afdeling, som vi også leverer til, skal du opsige forbindelsen på din nuværende adresse og derefter bestille på ny til den nye adresse via bnaa.dk/bestil.
Vi sidder her for din skyld…
Driftsforstyrrelser?
Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.
Brug chatfunktionen
Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.
Du kan bl.a. få hjælp til:
At få genåbnet dine produkter eller konto
At bestille internet eller opgradere dine produkter
At betale din regning
At ændre kortoplysninger
Find svar på dine spørgsmål herunder
Internet
Playmaker Streaming TV
Andre spørgsmål
Regninger
Kabel-TV
Vejledninger & hjælp til opsætning
Vi står klar med nyttige tips & tricks lige herunder