Skal jeg selv opsige mit nuværende fastnetabonnement?
Skal jeg selv opsige mit nuværende fastnetabonnement?
Når du skifter dit nuværende fastnetabonnement til Bolignet-Aarhus, kan vi opsige dit abonnement for dig.
Det er dog vigtigt, at du selv opsiger diverse tryk-selv-services og andre specialservices hos din nuværende teleudbyder, INDEN du skifter til fastnettelefoni hos os.
Vær også opmærksom på dine evt. opsigelsesvarsler hos nuværende teleudbyder i forhold til din flyttedato.
Vi sidder her for din skyld…
Driftsforstyrrelser?
Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.
Brug chatfunktionen
Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.
Du kan bl.a. få hjælp til:
At få genåbnet dine produkter eller konto
At bestille internet eller opgradere dine produkter
At betale din regning
At ændre kortoplysninger
Find svar på dine spørgsmål herunder
Internet
Playmaker Streaming TV
Andre spørgsmål
Regninger
Kabel-TV
Vejledninger & hjælp til opsætning
Vi står klar med nyttige tips & tricks lige herunder