• FAQ
  • Skal jeg selv opsige mit nuværende fastnet abonnement?
22. november 2021

Skal jeg selv opsige mit nuværende fastnet abonnement?

Kollegier:

Flytter du ind på et kollegie, skal du altid opsige dit nuværende fastnet telefonabonnement selv. Der er et fast telefonnummer tilknyttet kollegie-lejligheden, så du kan desværre ikke flytte dit evt. nuværende nummer til kollegie-lejligheden.

Boligafdelinger:

Flytter du ind i en boligafdeling, skal du kun opsige dit nuværende telefonabonnement, hvis du ønsker at få et nyt telefonnummer.


Ved opsigelse hos andet teleselskab

Vi opsiger dit nuværende fastnet telefonabonnement hos din teleudbyder for dig.

Det er dog vigtigt, at du selv opsiger diverse tryk-selv-services og andre specialservices hos din nuværende teleudbyder, INDEN du skifter til  fastnettelefoni hos os.

Vær også opmærksom på dine evt. opsigelsesvarsler hos nuværende teleudbyder i forhold til din flyttedato.

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

TV

Generelle
spørgsmål

Telefoni

E-mail

Vejledninger &
hjælp til opsætning

Bolignet-Aarhus fmba
Elkjærvej 30-32 st | 8230 Åbyhøj
82 50 50 50 | cvr 26184355

Salgskontor:
Høje Taastrup Blvd. 53, 1.05
2630 Taastrup