Skal jeg selv opsige mit nuværende fastnetabonnement?

Når du skifter dit nuværende fastnetabonnement til Bolignet-Aarhus, kan vi opsige dit abonnement for dig.

Det er dog vigtigt, at du selv opsiger diverse tryk-selv-services og andre specialservices hos din nuværende teleudbyder, INDEN du skifter til fastnettelefoni hos os.

Vær også opmærksom på dine evt. opsigelsesvarsler hos nuværende teleudbyder i forhold til din flyttedato.

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:
  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

Playmaker Streaming TV

Andre
spørgsmål

Regninger

Kabel-TV

Vejledninger &
hjælp til opsætning

Ganske ofte venter hjælpen faktisk lige rundt om hjørnet:

Månedens top 3 spørgsmål