Måske er dit TV ikke indstillet korrekt, eller ledningerne kan være ødelagte. Se vores vejledning her kanalsøgning.
Problemet kan også skyldes, at du ikke bruger de rigtige indstillinger, når du indlæser kanalerne.
Måden du indlæser kanalerne på, afhænger af dit tv. Hvis du laver en automatisk kanalsøgning, skal du bruge netværks-ID 100.
Hvis du ingen kanaler får ved det, skal du bruge et af disse parametre i indstillingerne til at lave en manuel kanalsøgning.
Frekvens: 306 MHz eller 306000 kHz
Symbol Rate: 6875 kilosymbol
QAM: 64 QAM modulation
Det er vigtigt, at alle dine kabler er af god kvalitet, så er de over 2 år gamle eller er beskadiget, så yder de ikke nok beskyttelse mod stråling, og vi anbefaler derfor, at de bliver udskiftet.
Vi anbefaler at du bruger Yousee eller Stofa godkendte antennekabler – vi sælger også antennekabler på Bolignet-Aarhus Webshop.
Hvis du bruger en forstærker til signalet, kan den være skyld i fejlen. Tjek om forstærkeren er tændt og lyser.
Relaterede links
Hvordan indstiller jeg mit TV?
Hvad gør jeg , hvis jeg mangler nogle kanaler?
Hvor nyt skal mit TV være for at kunne modtage kanaler fra Bolignet-Aarhus?
Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.
Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.
Du kan bl.a. få hjælp til:
Vi står klar med nyttige tips & tricks lige herunder
Bolignet-Aarhus fmba
Elkjærvej 30-32 st | 8230 Åbyhøj
82 50 50 50 | cvr 26184355
support@bnaa.dk
Kontor:
Høje Taastrup Blvd. 53, 1.05
2630 Taastrup