24. november 2021

Mit TV-signal virker ikke

Se vores vejledning kanalsøgning

Problemet kan skyldes, at du ikke bruger det rigtige indstillinger når du indlæser kanalerne.
Måden du indlæser kanalerne på, afhænger af dit tv. Du skal bruge et af disse parametre i indstilling

Frekvens:          306 MHz eller 306000 kHz
Symbol Rate:     6875 kilosymbol
QAM:                 64 QAM modulation

Det er vigtigt, at alle dine kabler er af god kvalitet, så er de over 2 år gamle eller er beskadiget, så yder de ikke nok beskyttelse mod stråling, og vi anbefaler derfor, at de bliver udskiftet.
Vi anbefaler at du bruger Yousee eller Stofa godkendt antennekabler

Hvis du bruger du en forstærker til signalet, kan den være skyld i fejlen. Tjek, om forstærkeren er tændt og lyser.

Smart TV?

Har du et Smart TV, fx et Philips eller et Sony TV, med Android TV. Så prøv at genstart dit TV.
Det er ikke nok blot at sætte det i dvale, TV’et skal genstartes helt. Det gøres typisk ved at holde Tænd/Sluk-knappen inde eller slukke for strømmen til dit TVEventuel kan du slukke helt for strømmen til dit TV på stikkontakten.

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

TV

Generelle
spørgsmål

Telefoni

E-mail

Vejledninger &
hjælp til opsætning

Bolignet-Aarhus fmba
Elkjærvej 30-32 st | 8230 Åbyhøj
82 50 50 50 | cvr 26184355

Salgskontor:
Høje Taastrup Blvd. 53, 1.05
2630 Taastrup