Hvis du bruger en Playmaker IP-TV-boks, så prøv at genstarte boksen.
Hvis dit signal stadig ikke fungerer, så prøv at tage strømmen helt fra boksen i et par sekunder og sæt den til igen.
Hvis det er en Xiaomi Mi Box S, kan du prøve at afinstallere og installere appen igen på boksen.
Hvis du har appen installeret på din mobil, tablet eller Xiaomi Mi Box S mm., kan du prøve at lukke appen eller genstarte enheden. Hvis det ikke hjælper, kan du forsøge at afinstallere appen og installere den igen.
Hvis det stadig ikke afhjælper problemet, så er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på tlf. 82 50 50 50 eller via vores mail support@bnaa.dk.
Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.
Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.
Du kan bl.a. få hjælp til:
Vi står klar med nyttige tips & tricks lige herunder
Bolignet-Aarhus fmba
Elkjærvej 30-32 st | 8230 Åbyhøj
82 50 50 50 | cvr 26184355
support@bnaa.dk
Kontor:
Høje Taastrup Blvd. 53, 1.05
2630 Taastrup