Tjek om der er lys i telefonrøret på boksen, hvis ikke den lyser, kan det skyldes at boksen har mistet forbindelsen til internettet.
Prøv at genstarte evt. både router og telefonboks og vent et par minutter. Hvis lampen ikke begynder at lyse, så prøv at tilslutte telefonboksen direkte til internetstikket i væggen og genstart boksen – vent igen et par minutter.
Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.
Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.
Du kan bl.a. få hjælp til:
Vi står klar med nyttige tips & tricks lige herunder
Bolignet-Aarhus fmba
Elkjærvej 30-32 st | 8230 Åbyhøj
82 50 50 50 | cvr 26184355
support@bnaa.dk
Kontor:
Høje Taastrup Blvd. 53, 1.05
2630 Taastrup