Mit IP-telefoni virker ikke

Tjek om der er lys i telefonrøret på boksen, hvis den ikke lyser så kan det skyldes at boksen har mistet forbindelsen til internettet.

Prøv at genstarte evt. både router og telefonboks og vent et par minutter. Hvis lampen ikke begynder at lyse så prøv da at tilslutte telefonboksen direkte til internetstikket i væggen og genstart boksen – vent igen et par minutter.

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

TV

Generelle
spørgsmål

Telefoni

E-mail

Vejledninger &
hjælp til opsætning

Bolignet-Aarhus fmba
Elkjærvej 30-32 st | 8230 Åbyhøj
82 50 50 50 | cvr 26184355
support@bnaa.dk

Salgskontor:
Høje Taastrup Blvd. 53, 1.05
2630 Taastrup