• Regninger
  • Min betaling er fejlet, hvordan betaler jeg den?

Min betaling er fejlet, hvordan betaler jeg den?

Hvis din betaling er fejlet på grund af manglende dækning eller du har fået et nyt kort, kan du betale regningen på Mine Sider.

Hvis du ikke kan huske din adgangskode til Mine Sider, så kan du trykke på Glemt adgangskode – så sender vi dig en mail, hvor du kan lave en ny adgangskode.

Når du er logget på Mine Sider, kan du vælge mellem “betal nu”, som betaler regningen og gemmer kortoplysningerne på din profil til fremtidige månedstræk. Ellers så kan du vælge at lave en engangsbetaling, hvis du ikke ønsker at kortoplysningerne skal gemmes til fremtidige månedstræk, her skal du blot trykke på “klik her” nedenunder.

Du skal være opmærksom på, at dette kræver godkendelse med MitID – også kaldt 3D Secure.

 

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

Playmaker Streaming TV

Andre
spørgsmål

Regninger

Kabel-TV

Vejledninger &
hjælp til opsætning