• Forside
  • Andet
  • Kan jeg flytte min forbindelse til en anden adresse?

Kan jeg flytte min forbindelse til en anden adresse?

Ja, du kan flytte din internetforbindelse internt inden for den samme afdeling, hvor du bor, ved at kontakte kundeservice.

Hvis du derimod flytter til en anden afdeling, som vi også leverer til, skal du opsige forbindelsen på din nuværende adresse og derefter bestille på ny til den nye adresse via bnaa.dk/bestil.

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:
  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

Playmaker Streaming TV

Andre
spørgsmål

Regninger

Kabel-TV

Vejledninger &
hjælp til opsætning

Ganske ofte venter hjælpen faktisk lige rundt om hjørnet:

Månedens top 3 spørgsmål