Kan jeg få en tekniker ud og hjælpe mig?

Ja, det kan du godt. Vær dog opmærksom på, at vores teknikere kun løser problemer på selve TV-forbindelsen og hen til første antennestik eller internetstik.

Problemer på eget udstyr er derfor altid for egen regning.

Derfor laver vores kundeservice altid en fejlsøgning og gennemgang af kundens installation inden bestilling af tekniker. Dette er dog ikke en garanti for, at problemet ikke er i kundens eget udstyr, men blot for at forsøge at løse problemet – uden behov for besøg af tekniker.

Læs om prisen for et teknikerbesøg her.

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:
  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

Playmaker Streaming TV

Andre
spørgsmål

Regninger

Kabel-TV

Vejledninger &
hjælp til opsætning

Ganske ofte venter hjælpen faktisk lige rundt om hjørnet:

Månedens top 3 spørgsmål