Ja, det kan du godt. Vær dog opmærksom på, at vores teknikere kun løser problemer på selve TV-forbindelsen og hen til første antennestik eller internetstik.
Problemer på eget udstyr er derfor altid for egen regning.
Derfor laver vores kundeservice altid en fejlsøgning og gennemgang af kundens installation inden bestilling af tekniker. Dette er dog ikke en garanti for, at problemet ikke er i kundens eget udstyr, men blot for at forsøge at løse problemet – uden behov for besøg af tekniker.
Læs om prisen for et teknikerbesøg her.
Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.
Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.
Du kan bl.a. få hjælp til:
Vi står klar med nyttige tips & tricks lige herunder
Bolignet-Aarhus fmba
Elkjærvej 30-32 st | 8230 Åbyhøj
82 50 50 50 | cvr 26184355
support@bnaa.dk
Kontor:
Høje Taastrup Blvd. 53, 1.05
2630 Taastrup