23. november 2021

Jeg vil gerne være kunde, hvad gør jeg?

Skal du flytte ind i en bolig, hvor vi tilbyder internet, TV eller telefoni, kan du kontakte vores kundeservice for at høre mere.

I mange af “vores” boliger er der allerede internet klar i stikket i væggen ved indflytning. Her skal du blot forbinde computer eller router til stikket, klikke dig ind på mit.bnaa.dk og oprette dig som ny kunde –  også hvis der betales for internet over huslejen.

Betaler du ikke over huslejen, kan du bestille internet gennem stikket eller ved at kontakte kundeservice. Du har mulighed for selv at tilkøbe TV og evt. hurtigere internethastighed i de boligafdelinger, hvor dette er en del af den aftale, der er indgået med os.

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

TV

Generelle
spørgsmål

Telefoni

E-mail

Vejledninger &
hjælp til opsætning

Bolignet-Aarhus fmba
Elkjærvej 30-32 st | 8230 Åbyhøj
82 50 50 50 | cvr 26184355

Salgskontor:
Høje Taastrup Blvd. 53, 1.05
2630 Taastrup