Jeg vil gerne være kunde, hvad gør jeg?

Skal du flytte ind i en bolig, hvor vi tilbyder internet, TV eller telefoni, kan du kontakte vores kundeservice for at høre mere.

I de boliger hvor vi leverer internet til, er det allerede klar i internettikket ved indflytning. Her skal du blot tilslutte en computer eller router til internetstikket, gå ind på bnaa.dk og bestil internet.

Du har mulighed for selv at tilkøbe TV og evt. hurtigere internethastighed i de boligafdelinger, hvor dette er en del af den aftale, der er indgået med os.

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:
  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

Playmaker Streaming TV

Andre
spørgsmål

Regninger

Kabel-TV

Vejledninger &
hjælp til opsætning

Ganske ofte venter hjælpen faktisk lige rundt om hjørnet:

Månedens top 3 spørgsmål