• Forside
  • Regninger
  • Hvordan opdaterer jeg mit betalingskort, hvis det er udløbet eller spærret?

Hvordan opdaterer jeg mit betalingskort, hvis det er udløbet eller spærret?

Du kan opdatere dit betalingskort på Mine Sider.

Hvis du ikke kan huske din adgangskode til Mine Sider, så tryk på Glemt adgangskode – så sender vi dig en mail, hvor du kan lave en ny.

Når du er logget på, så tryk på opdater betalingskort og skriv dine betalingsoplysninger.

Du skal være opmærksom på, at dette kræver godkendelse med MitID app eller engangskode samt kodeord fra Nets – også kaldt 3D Secure.

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:
  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

Playmaker Streaming TV

Andre
spørgsmål

Regninger

Kabel-TV

Vejledninger &
hjælp til opsætning

Ganske ofte venter hjælpen faktisk lige rundt om hjørnet:

Månedens top 3 spørgsmål