• Andet
  • Hvordan informerer Bolignet-Aarhus?

Hvordan informerer Bolignet-Aarhus?

Bolignet-Aarhus informerer primært vores kunder via vores hjemmeside og i vores nyhedsbreve.

Du kan tilmelde dig nyhedsbreve, nyheder og gode tilbud på mit.bnaa.dk. Når du tilmelder dig deltager du automatisk i den månedlige lodtrækning og biografbilletter.

Du kan til enhvertid framelde dig igen.

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

Playmaker Streaming TV

Andre
spørgsmål

Telefoni

Kabel-TV

Vejledninger &
hjælp til opsætning