• Kabel-TV
  • Hvordan bestiller jeg TV hos Bolignet-Aarhus?

Hvordan bestiller jeg TV hos Bolignet-Aarhus?

Har din boligafdeling en TV-aftale med os, kan du bestille/ændre på mit.bnaa.dk.

For at få TV hos Bolignet-Aarhus kræver det, at din boligafdeling er medlem i vores forening.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du er i tvivl om, hvorvidt vi allerede leverer TV til din adresse – eller om du kan få Bolignet-Aarhus internet.

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

Playmaker Streaming TV

Andre
spørgsmål

Telefoni

Kabel-TV

Vejledninger &
hjælp til opsætning