Har din boligafdeling en TV-aftale med os, kan du bestille/ændre TV-pakker på Mine Sider.
For at få TV fra Bolignet-Aarhus kræver det, at din boligafdeling er medlem af vores forening. Se mere her
Du er velkommen til at kontakte os, hvis du er i tvivl om, hvorvidt vi allerede leverer TV på din adresse – eller om du kan få Bolignet-Aarhus internet.
Vi sidder her for din skyld…
Driftsforstyrrelser?
Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.
Brug chatfunktionen
Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.
Du kan bl.a. få hjælp til:
At få genåbnet dine produkter eller konto
At bestille internet eller opgradere dine produkter
At betale din regning
At ændre kortoplysninger
Find svar på dine spørgsmål herunder
Internet
Playmaker Streaming TV
Andre spørgsmål
Regninger
Kabel-TV
Vejledninger & hjælp til opsætning
Vi står klar med nyttige tips & tricks lige herunder