Du kan ændre din Kabel-TV-pakke ved at logge på Mine Sider.
Se pris for pakkeændring i prisoversigten. Vær opmærksom på at genoprettelse og skift af TV-pakke koster pr. gang.
Ændring kan bestilles fra den 10. i hver måned.
Der er ingen binding på TV – dog gælder opsigelsesvarslet på løbende måned – også når du nedgraderer til en mindre TV-pakke.
Vi sidder her for din skyld…
Driftsforstyrrelser?
Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.
Brug chatfunktionen
Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.
Du kan bl.a. få hjælp til:
At få genåbnet dine produkter eller konto
At bestille internet eller opgradere dine produkter
At betale din regning
At ændre kortoplysninger
Find svar på dine spørgsmål herunder
Internet
Playmaker Streaming TV
Andre spørgsmål
Regninger
Kabel-TV
Vejledninger & hjælp til opsætning
Vi står klar med nyttige tips & tricks lige herunder