• Kabel TV
  • Hvordan ændrer jeg min TV-pakke?
24. november 2021

Hvordan ændrer jeg min TV-pakke?

For at skifte pakke laver du blot en bestilling på Mine Sider.

Se pris for pakkeskift i prisoversigten. Vær opmærksom på at genoprettelse og skift af TV-pakke koster pr. gang.

Ændring kan bestilles fra den 10. i hver måned.

Der er ingen binding på TV- dog gælder opsigelsesvarsel på løbende måned, også når du nedgraderer til en mindre tv-pakke.

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

TV

Generelle
spørgsmål

Telefoni

E-mail

Vejledninger &
hjælp til opsætning

Bolignet-Aarhus fmba
Elkjærvej 30-32 st | 8230 Åbyhøj
82 50 50 50 | cvr 26184355

Salgskontor:
Høje Taastrup Blvd. 53, 1.05
2630 Taastrup