Lav derefter en ny kanalsøgning – og se om det ændrer på noget.
Hvis der ingen forskel er at se, kan du evt. prøve med et andet antennekabel – og hvis muligt også et andet tv.
Du mangler nogle enkelte kanaler?
I 9 ud af 10 tilfælde skyldes mangel på enkelte kanaler et dårligt afskærmet antennekabel. Sørg derfor altid for, at tage kablet ud af både væg og tv/tv-boks – og sæt det i igen. Prøv også med et andet kabel og evt. også på et andet tv.
Lav derefter en ny kanalsøgning – og se om det ændrer på noget.
Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.
Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.
Du kan bl.a. få hjælp til:
Vi står klar med nyttige tips & tricks lige herunder
Bolignet-Aarhus fmba
Elkjærvej 30-32 st | 8230 Åbyhøj
82 50 50 50 | cvr 26184355
support@bnaa.dk
Salgskontor:
Høje Taastrup Blvd. 53, 1.05
2630 Taastrup