Hvad gør jeg, hvis jeg mangler nogle kanaler?

Tjek om antennekablet sidder korrekt i TV’et og antenneudtaget. Lav derefter en ny kanalsøgning – og se om det ændrer noget.

Hvis ikke, kan du evt. prøve med et andet antennekabel – og hvis muligt også et andet TV.

I 9 ud af 10 tilfælde skyldes mangel på enkelte kanaler et dårligt afskærmet antennekabel. Sørg derfor altid for at tage kablet ud af både væg og TV/TV-boks – og sæt det i igen.

 

Relaterede links
Hvordan indstiller jeg mit TV?

 

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:
  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

Playmaker Streaming TV

Andre
spørgsmål

Regninger

Kabel-TV

Vejledninger &
hjælp til opsætning

Ganske ofte venter hjælpen faktisk lige rundt om hjørnet:

Månedens top 3 spørgsmål