Tjek om antennekablet sidder korrekt i TV’et og antenneudtaget. Lav derefter en ny kanalsøgning – og se om det ændrer noget.
Hvis ikke, kan du evt. prøve med et andet antennekabel – og hvis muligt også et andet TV.
I 9 ud af 10 tilfælde skyldes mangel på enkelte kanaler et dårligt afskærmet antennekabel. Sørg derfor altid for at tage kablet ud af både væg og TV/TV-boks – og sæt det i igen.
Relaterede links
Hvordan indstiller jeg mit TV?
Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.
Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.
Du kan bl.a. få hjælp til:
Vi står klar med nyttige tips & tricks lige herunder
Bolignet-Aarhus fmba
Elkjærvej 30-32 st | 8230 Åbyhøj
82 50 50 50 | cvr 26184355
support@bnaa.dk
Kontor:
Høje Taastrup Blvd. 53, 1.05
2630 Taastrup