Jeg har ikke MitID – hvad gør jeg med betalingen?

Vælger du at få tilsendt regningen enten pr. e-mail eller brev med PostNord, skal den betales i din bank/netbank hver måned, da det ikke er muligt at betale via Betalingsservice (BS).

Vil du oprette en automatisk betaling i banken, kan du blot genbruge den samme betalingslinje (FI-kode) på regningen – hver måned.

Du kan også indbetale et større beløb på din konto hos os, fx svarende til flere måneders abonnement + regningsgebyr. Så sørger vi for at regningerne automatisk betales løbende – så længe, der er penge på din konto.

Regningsgebyr:

5 kr./md. for e-mail med betalingslinje.
59 kr./md. for brev med betalingslinje.

Kontakt kundeservice hvis du ønsker en regning pr. brev.

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:
  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

Playmaker Streaming TV

Andre
spørgsmål

Regninger

Kabel-TV

Vejledninger &
hjælp til opsætning

Ganske ofte venter hjælpen faktisk lige rundt om hjørnet:

Månedens top 3 spørgsmål