Tjek om antennekablet sidder korrekt i TV’et og antenneudtaget. Lav derefter en ny kanalsøgning – og se om det ændrer noget.
Hvis ikke, kan du evt. prøve med et andet antennekabel – og hvis muligt også et andet TV.
I 9 ud af 10 tilfælde skyldes mangel på enkelte kanaler et dårligt afskærmet antennekabel. Sørg derfor altid for at tage kablet ud af både væg og TV/TV-boks – og sæt det i igen.
Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.
Brug chatfunktionen
Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.
Du kan bl.a. få hjælp til:
At få genåbnet dine produkter eller konto
At bestille internet eller opgradere dine produkter
At betale din regning
At ændre kortoplysninger
Find svar på dine spørgsmål herunder
Internet
Playmaker Streaming TV
Andre spørgsmål
Regninger
Kabel-TV
Vejledninger & hjælp til opsætning
Vi står klar med nyttige tips & tricks lige herunder