Hvis du bruger en Playmaker IP-TV-boks, så prøv at genstarte boksen.
Hvis dit signal stadig ikke fungerer, så prøv at tage strømmen helt fra boksen i et par sekunder og sæt den til igen.
Hvis det er en Xiaomi Mi Box S, kan du prøve at afinstallere og installere appen igen på boksen.
Hvis du har appen installeret på din mobil, tablet eller Xiaomi Mi Box S mm., kan du prøve at lukke appen eller genstarte enheden. Hvis det ikke hjælper, kan du forsøge at afinstallere appen og installere den igen.
Hvis det stadig ikke afhjælper problemet, så er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på tlf. 82 50 50 50 eller via vores mail support@bnaa.dk.
Vi sidder her for din skyld…
Driftsforstyrrelser?
Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.
Brug chatfunktionen
Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.
Du kan bl.a. få hjælp til:
At få genåbnet dine produkter eller konto
At bestille internet eller opgradere dine produkter
At betale din regning
At ændre kortoplysninger
Find svar på dine spørgsmål herunder
Internet
Playmaker Streaming TV
Andre spørgsmål
Regninger
Kabel-TV
Vejledninger & hjælp til opsætning
Vi står klar med nyttige tips & tricks lige herunder