Jeg har ikke NemID/MitID – hvad gør jeg med betaling?

Vælger du at få tilsendt regningen enten pr. e-mail eller pr. brev med PostNord, skal den betales i din bank/netbank hver måned, da det ikke er muligt at betale via Betalingsservice (BS).

Vil du oprette en automatisk betaling i banken, kan du blot genbruge den samme betalingslinje/FI-kode på regningen – hver måned.

Du kan også indbetale et større beløb på din konto hos os, fx svarende til flere måneders abonnement + regningsgebyr. Så sørger vi for at regningerne automatisk betales løbende, eller så længe, der er penge på din konto.

Regningsgebyr pr. regning:

5 kr./md. for regning pr. e-mail
59 kr./md. for regning pr. brev

Kontakt kundeservice, hvis du ønsker en regning pr. brev.

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

TV

Generelle
spørgsmål

Telefoni

E-mail

Vejledninger &
hjælp til opsætning

Bolignet-Aarhus fmba
Elkjærvej 30-32 st | 8230 Åbyhøj
82 50 50 50 | cvr 26184355
support@bnaa.dk

Salgskontor:
Høje Taastrup Blvd. 53, 1.05
2630 Taastrup