• Andet
  • Hvordan betaler jeg?

Hvordan betaler jeg?

Regningen kan betales via automastisk kortbetaling eller via e-mail betaling

Vi anbefaler der betales via Automatisk kortbetaling – helt uden gebyrer (Det kræver NemId App eller Engangskode via SMS fra Nets). Det er ikke muligt at betale via Betalingsservice

 

Vi sidder her for din skyld…

Driftsforstyrrelser?

Det er en god idé, altid at tjekke vores online driftsstatus inden du kontakter os.

Brug chatfunktionen

Prøv vores automatiske chat her på websiden. Her kan du få hjælp til de mest almindelige spørgsmål, som vores kundeservice hjælper med. Klik på det grønne chatikon nederst til højre for at komme igang. Du kan starte chatten forfra ved at lukke chat vinduet og klikke på chat ikonet igen.

Du kan bl.a. få hjælp til:

  • At få genåbnet dine produkter eller konto
  • At bestille internet eller opgradere dine produkter
  • At betale din regning
  • At ændre kortoplysninger

Find svar på dine spørgsmål herunder

Internet

Playmaker Streaming TV

Andre
spørgsmål

Telefoni

Kabel-TV

Vejledninger &
hjælp til opsætning